Salut la toata lumea!!!!!!!


Am avut marea fericire sa particip la un training destul de interesant si util pentru mine, care nu doar mi-a imbogatit bagajul de cunostinte dar si a avut o mare influenta asupra deciziei pe care am luat-o pentru viitorul meu.
Am avut ocazia sa fac cunostinta cu persoane interesante de diferite virste si din diferite localitati a republicii noastre…
Am acumulat cunostinte si am avut parte si de clipe de distractie alaturi de organizatorii si participantii la training…
clipe de neuitat…

Lasă un răspuns

