2012 actiune la superlativ


Perioada aceasta o dedic numai vizionarii filmelor de nota 10… (daca doriti puteti sa-mi recomandati ceva filme interesante privite de voi)
Acest film m-a impresionat pina la ultima treapta a subconstientului meu… Subiectul acestui film te face sa te gindesti la sensul vietii, la continutul zilelor pe care le traiesti… In caz ca sfirstul existentei omenirii v-a veni pe neprins de veste, vom fi cu sufletul impacat…? am reusit sa le spunem tuturor persoanelor dragi cit de mult le iubim…? am reusit sa ne saturam de lumina soarelui de mingierea vintului, de tot ce inseamna viata…?
Eu nu pot sa va spun mai mult imaginile spun totul de la sine… cred ca singur vei trage concluzii pentru tine, viata e scurta sa nu o irosim pe nimicuri….

sa iubim acum, sa traim acum, sa ne uitam in urma acum, sa ne luam zborul spre viitor din momentul acesta…

Publicat în 1

Lasă un comentariu