Gindire pozitiva


Ieri am fost la un traning… de gindire pozitiva… a fost destul de bine, am facut cunostinta cu persoane noi…, ne-am incarcat cu energie pozitiva si optimism…
Ati putea sa mi spuneti care este sursa fericirii?
Noi acest subiect am pus in discutie, fondul genetic (am mostenit de la parinti predispunerea de a fi fericiti), circumstantele vietii sau activitatile intentionate sunt fenomenele producatoare fericire…
Daca aveti anumite comentarii la acest subiect va rog sa le impartasiti cu mine…
eu am ales activitatile intentionate… si o sa va argumentez prin urmatoarea povestire…
spre ca o sa intelegeti mesajul transmis… si veti intelege simbolurile..

Ce frumos e soarele, razele lui imi incalzesc sufletul, ador Primavara…
Sunt grabit am repetitii, am concert, trebuie sa depun toate eforturile ca sa ma prezint la nivel.
– Dima! Salut, unde te duci?
– La studiou…
– Grozav am vazut afisul. Cred ca o sa ti dea ceva bani dupa concert, ca sa-ti ajuti parintii… esti bravo, Iti doresc succes.
Vreau sa vina mama cu tata la concert, dar ei sunt impotriva dansului…Isi fac prea multe griji… oricum e bine nu am mostenit pesimismul lor .
Se ridica cortina… eu am un nod in git, Alina e fericita, se pregateste pentru dans. Ea face doi pasi inainte, eu imi pregatesc rotile , si…
A fost extraordinar, dansul l-am dat pe nota 10. Toata sala sunt in picioare, aplauda, lacrimi incep sa mi curga pe obraz… In gind ii Multumesc Lui Dumnezeu ca m-a indreptat la centrul de dansuri pentru persoane cu disabilitati… Mi-a schimbat viata, acum vad cu alti ochi lumea si fericrea…
Sunt Fericit, sunt si eu ca voi…

Posted in 1

One thought on “Gindire pozitiva

Lasă un răspuns

