vine Craciunul…


Crâmpeie din gândul uni fulg…

„ O postura noua, un fulg, sunt eu, doar pe citeva clipe, zbor, ma invirtesc, privesc lumea de sus…ametesc deja, dar e frumos, sunt iarasi aici…bate vintul prin ghimpii mei fragili, plutesc…
Mă apropii de o frunză să mă odihnesc un pic, în jur începe să se înălbească să nu se deosebească cerul de pământ, haina albă cuprinde toată vederea…
Dar să nu mă distrag să nu uit pentru ce am venit aici… În sfârșit am avut ocazia să mă transform într-un fulg, în sfârșit o să am ocazia să te ating măcar pentru o secundă…
Stau aici pe frunză până ieşi afară… Au trecut două ore, două ore cât două vieţi, am stat şi am privit pământul, casele, copacii, oamenii. O cât îmi era de dor…
A ieşit afară… Îmi iau zborul spre tine, o atingere aşteptată, o iubire neuitată, vin spre tine…
Încet, încet mă aşez pe obrazul ei, un sărut îndelungat, o mângâiere prelinsă de pe obraz spre buze… Pe buze iar îmi voi găsi moartea, o moarte dorită pe buzele fierbinţi şi moi ale iubitei mele.
Alina simţise o atingere cunoscută, deodată îi apăruse înainte imaginea iubitului ei, care numai era lângă ea, era mort …
Murise a doua oară pe buzele ei, aşa cum îşi dorise demult… Fulgul.”

creatie proprie

Posted in 1

3 thoughts on “vine Craciunul…

Lasă un răspuns

