Azi am chef de dragoste…


><

vreau sa iubesc, am o sete nebuna de dragoste, sunt flaminda de atingeri, de sarutari… poate e vina iernii, e sezonul virusilor, gen gripa Dragostei Nebune… Poate nostalgia dupa cald isi spune cuvintul, dupa caldura imbratisarilor si a mingierilor ce ti dau un fior ferbinte in tot corpul…
Eu vreau sa iubesc, sa iubesc cu disperare, ca nimeni sa nu-mi judece pasii, sa-mi spuna ce am facut corect si ce nu, sa ma las contaminata de dragoste…
sa fiu a ta pe vecie, cu febra de iubire, cu gitul invelit de saruturi, si fericita in bratele tale…
cu dor si dragoste… pacienta ta….

Posted in 1

4 thoughts on “Azi am chef de dragoste…

Lasă un răspuns

