la pas cu dragostea


Viata e mai frumoasa atunci cind iubesti, viata e mai frumoasa cind in ceruri plutesi.
Pe nori de dragoste pasim, fiorul dragostei simtim.

Mihai Eminescu

Iubind in taina
Iubind în taina am pastrat tacere,
Gindind ca astfel o să-ti placa tie,
Căci în priviri citeam o vecinicie
De-ucigatoare visuri de placere.

Dar nu mai pot. A dorului tarie
Cuvinte da duioaselor mistere;
Vreau să mă-nec de dulcea-nvapaiere
A celui suflet ce pe al meu stie.
Nu vezi ca gura-mi arsa e de sete
Si-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
Copila mea cu lungi si blonde plete?

Cu o suflare racoresti suspinu-mi,
C-unzimbet faci gindirea să se-mbete.
Fa un sfirsit durerii… vin’ la sinu-mi.

autor: Lilicika Stefanco

In noapte intregului intuneric,
Te caut pe tine cel eteric,
Gindu-mi spre tine grabeste,
Iar,iubirea tot mai mare creste.

Gindul ma chinuie in noapte,
Iar,vocea ta,formate-n soapte,
Sufer__si nu-mi da pace,
Si putin timp imi pare ca sunt veace.

Nu m-am gindit sa fiu in stare,
Sa spun cindva cuvintul mare,
Dar,iata azi_pot ca sa-l rostesc,
Sincer spun eu Te Iubesc!

Si cit de greu mi-ar fi,
Sunt sigura ca te voi iubi,
Nu patimesc,pentru ca iubesc.
Si pentru asta tie ma daruiesc!

Si ne contind cu orce pret,
Voi lupta…eu lucru maret,
Te rog!__sa ma lesi sa-ti fiu alaturi
Ma voi rasplati cu ale tale pacaturi

Posted in 1

2 thoughts on “la pas cu dragostea

Lasă un răspuns

