intilnirea asteptata


o poza mai veche dar draga

am avut ieri o surpriza placuta, sa-mi revad prietena pe care de mult nu o vazusem, mai mult de un an… ne-am delectat cu ceaiul ferbinte de la Andys, si cu povestile de viata care la ambele au avut loc…
e bine cind iti revezi oamenii dragi sufletului, te simti de parca regenerezi, si ceva acolo in memorie reinvie, amintirile, momentele placute din trecut.
simti ca pe o planeta asa de mare ca a noastra nu esti singura si mai are cineva nevoie sa te vada si sa te simta aproape… ma bucur ca exista asa sentiment ca prietenia si dragostea fata de oameni, caci ne simtim mai oameni…

Posted in 1

4 thoughts on “intilnirea asteptata

  1. Desi poza e veche imi amintesc si acum cu nostalgie de momentele frumoase petrecute impreuna si-mi pare rau ca viata ne-a dus asa departe una de alta. Si chiar de ne intilnim rar pentru mie e o placere sa te vad si sa vorbim ca pe vremuri,in clipele alea intelegi ca prietenia adevarata dureaza mereu indiferent de distanta si timp.Esti un omulet deosebit Catiushel si tin foarte mult la tine.kiss kiss kiss

Lasă un răspuns

