iarasi mi se termina visul…


in fiecare dimineata ma viziteaza un vis foarte frumos pe care as vrea sa-l mentin mai mult…dar alarma, o noua zi, un nou machiaj, un nou zimbet pus pe fata si la serviciu…intru in rutiera arihiplina, cu fetele lipite de sticla…cu soferul iritat de dimineata… ajung la serviciu unde ma intilneste portarul nostru nesatisfacut nustiu de cine… si asa in fiecare dimineata…
Dar ma asez in fata calculatorului… imi pun muzica si ma apuc de lucrat la vre-o noua dare de seama si cind am timp liber scriu pe blogul meu personal…unde incep sa mi insir emotiile vestile care m-au impresionat si mi -au schimbat viata… acum intrerup am de facut un protocol…

Posted in 1

One thought on “iarasi mi se termina visul…

  1. Da…deja totul se transforma intr-o rutina…si de multe ori ma preocupa intrebarea: „Oare totul trebuie sa fie anume asa?”. Ma ocup cu ceea ce-mi place, dar oricum ceva pare sa lipseasca…

Lasă un răspuns

