polemica in adresa vedetelor


Ieri facindu-mi o mica pauza de odihna am hotarit sa mai citesc ceva nou prin revistele noastre care se considera putin mai bune…:) VipMagazin
si am dat de un articol care m-a indignat sincera sa fiu… unele fragmente din articol le-am expus mai jos

În capitală, muzicienii sînt la curent, de obicei, cu cele petrecute în „mahalaua” lor muzicală, scriitorii – în cea scriitoricească, jurnaliştii – în cea jurnalistică etc. Uneori nici măcar atît şi e destul să invoc exemplul meu, care, nefăcînd parte din vreo gaşcă, nu am cum să aflu ceva în această privinţă nici despre colegii jurnalişti, nici despre scriitori. Mă consolează faptul că, probabil, nici despre mine nu se cunosc prea multe lucruri.

Chişinăul nu are ceea ce se cheamă „gura tîrgului”. Adică există una orală şi care circulă mai ales printre vedete, fără să ajungă în atenţia publică. Cea care ar trebui să asigure circuitul informaţional de acest gen, adică ceea ce numim „presă de bulevard”, „galbenă” sau „de scandal”, este absentă în Chişinău.”
„Singura tentativă lamentabilă în acest sens a fost revista de tristă amintire „Paparazzi”, care ştim că a fost nimicită chiar de unul din personajele ei favorite. Sfîrşitul acesteia cred că i-a speriat şi mai mult pe jurnalişti de ideea să abordeze asemenea subiecte. Dacă se întîmplă să aflăm ceva nu tocmai galant despre vedete, este numai pentru că artiştii înşişi vor să scoată puţin gunoi afară, jurnaliştii nu par să fie foarte curioşi în acest sens. Numai datorită lui Ion Suruceanu am aflat că el e la cuţite cu Moscovici pe chestia banilor neîmpărţiţi. Tot cîntăreţul şi-a făcut publică nemulţumirea şi faţă de compozitorul Ian Raiburg, pe aceeaşi chestie financiară.”
sursa: Vip Magazin
Dupa ce am citit asemenea opinii m-am revoltat, jurnalistii nostri se pling de faptul ca nu au subiecte de discutie si anume nustiu nimic despre viata vedetelor noastre, din cauza aceasta le-am scris un comentariu care nu le-a placut si mi-au scris chiar si raspuns pe posta din partea redactorului, (este expus mai jos)

„Draga mea, am impresia ca nu ai trimis mesajul tau pe adresa corecta… Daca ai citi macar o data revista , vei vedea ca totul ce indrugi tu, nu vei gasi aici… Despre ce intimitate vorbim…noi doar nu suntem paparazzi si toate interviurile sunt acceptate de eroi… Mai bine citeste revista si apoi discutam…”
Sergiu Gavrilita redactor

Astept din partea voastra parerea despre acest articol…. oare e corect ce instiga ei?

Posted in 1

2 thoughts on “polemica in adresa vedetelor

    • sincer nu tin minte cuvint in cuvint dar ia ranit tare comentariul meu, nu au fost cuvinte insultatore, ci doar parerea mea referitor la acest articol, mesajul a fost sa nu si vire nasul in viata privata a vedetelor, ele doar tot au dreptul la intimitate…

Lasă un răspuns

