o alta lume, o lume a linistii



Ieri am hotarit sa fug de rutina si am fost la un film german la Odeon cu prietena mea Catalina, sincer ma gindeam ca o sa fie un film ordinar cu dragoste si despartire, a ramas insarcinata si a uitat de ea, sau mai banal se casatoresc si o insala, sau alte subiecte pe care cred ca fiecare din noi le-a privit deja sute de ori… Dar ieri a fost altfel, un subiect necunoscut de mine, un subiect ce mi-a atins fiecare celula a sufletului meu, am retrait cu atentie fiecare moment al filmului si nu am observat cind sa terminat…
Linistea si dragostea fara sunet dintre doi muti ma facut sa inteleg ca dragostea poate sa fie sub orice forma, fara cuvinte doar din priviri, doar prin gesturi, doar prin atingeri…
ceilalti nu pot sa patrunda in lumea lor nu pot trai cu linistea, dar ei pot trai cu simtul, cu ochii si cu imaginatia, oare cum este?
La sfirsitul filmului fiecare isi scurgea batista deoarece nimeni nu putea sa ramina indiferent la o asa poveste de viata…

Posted in 1

Lasă un răspuns

