un inceput de saptamina la radio


Imi sfirseam ziua de munca, visam deja cum ajung acasa si ma pregatesc pentru a doua zi, cind o cunostinta buna de a mea m-luat prin surprindere cu o invitatie la radiou, de la inceput am crezut ca ma invita sa vad cum se face o emisiune (deoarece jurnalismul e o mare pasiune de a mea), pina la urma sa aflu ca eu voi fi invitatul special din cadrul emisiunii „Vocatia mea” la „Radio Ulim”.
Stiind ca trebuie sa discutam despre proiectul pe care il lansam saptamina aceasta am fost cu partenera mea de proiect Catalina Iucal.

A fost grozav, sincer mi – am descoperit defectele si partile pozitive… atunci cind se indreapta microfonul cela mare spre tine ai impresia ca te afli fata in fata cu tine atunci cind trebuie sa raspunzi la unele intrebari, iti descoperi anumite adevaruri despre tine in momentele respective.
Dupa ce am iesit de la emisiune chiar mi – am pus intrebarea care este obiectivul vietii mele, ce vreau sa fac eu mai departe, care sunt valorile ce ma conduc prin viata aceasta.
Pina ati pune tie insasi aceste intrebari iti pare ca totul decurge normal ca iti stii telul dar cind privesti profund in sufletul tau iti dai seama ca nu ai puse la punct anumite obiective. Ma bucur pentru acei care si au descoperit vocatia sa in viata, eu insa ii multumesc Irinei Lencautan pentru invitatie ca ma ajutat sa mi raspund mie la intrebarile ce tin viata mea in continuare….
doua prietene jurnaliste doua Irine Jurja si Lencautan

Posted in Fără categorie

2 thoughts on “un inceput de saptamina la radio

Lasă un răspuns

