da-mi noptile inapoi


gata, m-am maritat, dar au venit sentimente si momente placute dar de cite ori ascult piesa aceasta imi amintesc de nazbitiile mele facute cu varmea, care la rindul ei sa maritat.
si chiar la nunta ei am dansat amindoua piesa aceasta, ma credeti sau nu dar plingeam si de bucurie dar si de nostalgie dupa clipele pline de vintul independentei, copilariei, dragostei copilaresti si libertatei… momentele in care amindoua parca zburam spre aventuri si momente pline de viata…
acum sunt fericita am un sot dar in sufletul meu o sa fie mereu un locusor pentru lada cu amintiri placute din adolescenta…

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

