nu m-am gindit niciodata ca eu o sa ma m…


nu m-am gindit niciodata ca eu o sa ma marit in 2010… o sa descopar taina cununiei, o sa gust din vinul misterios ce leaga doua destine… o sa vad toate rudele strinse la un loc, dar si mai mare mi-a fost mirarea cind viata ne-a facut o surpriza, data nuntii mele si a veriosoarei mele a fost 30 07 2010 si 01 08 2010, am sarbatorit celebrarea castorielor noastre doar la o zi, fericirea a fost dubla… am petrecut toata adolescenta impreuna si acum devenim femei serioase tot impreuna…
multumesc fortei puternice ca ne-a dat ocazia sa ne intilnim iubirile vetilor noastre si sa ne legam prin sfintul legamint…
da ce sa mai zic ca anul acesta si prietena mea sa casatorit, cei 11 ani petrecuti intr-o banca cred ca tot au fermecat legatura noastra ca am pasit in viata de famile in acelasi an…
a fost asa sa fie sau este o minune, nusitu dar eu sunt fericita de final…anul 2010 bogat in familii noi si fericite…

Posted in 1

Lasă un răspuns

