fiind o persoana controversata, deseori …


fiind o persoana controversata, deseori ma vizita doamna muza care imi soptea la ureche diferite povestioare, si miina scria inainte ca gindul meu sa fie stavlit, si din cauza aceasta vroiam intr-un timp sa ma fac jurnalist si sa scriu, ceia ce m-a adus si la un training de jurnalism la Costesti unde sa si nascut iubitul meu blog. Uitindu-ma pe siteul CTJM ului am dat de filmuletul asta care mi a trezit amintiri frumoase despre traningul la care am fost si persoanele care le-am intilnit acolo.

Posted in 1

Lasă un răspuns

