reinviere pentru mine la Micleuseni


am cazut o perioada de timp in hibernare, poate sindromul post maritat :)si-a facut efectul sau iarna cea lunga si friguroasa, dar sincer nu aveam chef de nimic…
pina am dat de grupa „tinerii din satul Micleuseni”, administrator fiind Vasile Micleusanu… ma ravasit un val de imaginatie si inspiratie si mi-am propus sa i ajut pe acesti tineri, un vis de al meu mai vechi sa mi formez o echipa cu care sa realizam lucruri frumoase.
visul s-a implinit grupul l-am adunat, si de lucru ne-am apucat…
primul meu pas a fost realizarea unui interviu, protagosnistul interviului fiind Vasilika, el cistigind concursul de cintec francez la Straseni. acesta a fost prilejul realizarii unui interviu…

Posted in 1

Lasă un răspuns

