În viață vin chinuri si dureri

În viață  vin  clipe de neuitat,

Dar nimic nu se compară cu  chipul fericirii

Ce a aparut din mine de un inger luminat.

În viață  sunt gînduri spumegate

Ca valurile mării ce stinca o lovesc,

Cînd mîina se îndreaptă spre căpătîiul vremii

Să – mi las amprenta vieții, sa-mi las copilul

în bratele multimii, în sînul omenirii.

Viața este scurtă, dar vreau sa o lungesc

Prin tine curge al meu sînge,

Prin tine în univers si timp  călătoresc.

Nu vreau eu, gînduri false,

Nu vreau iubiri profunde, caci viata mea acum e –

O iubire plina de lacrimi nocturne.

Posted in 1

Lasă un răspuns

