te astept


tumblr_lsogcoqkts1qzrxf0o1_500

Vii la mine în fiecare seară,

Mă faci să simt al tău fior,

În păcat mă duci, dulce păcat

Cu nume  dulce amor

Inima tremură, inima vrea

Dragoste dulce pe patul rosu de catifea

Sa te iubesc vreau  la infinit,

Dar sunt singură sunt fară al meu iubit

Doar în vis tu vii sa ma săruți

Doar în vis tu vii să mă asculți,

Mai stai cu mine nu pleca

Mai stai cu mine

Tu ești viața mea

Doar în vis tu vii și ma mingii

Doar în vis tu vii și mă iubești

De ce, de ce, ma părăsești?

Fiecare noapte pe tine te aduce

Dar visul e scurt,de la lingă tine mă smulge,

Nu vreau, nu vreau să mă trezesc

Incă o clipa cu tine e tot ce îmi doresc

O îngeri măreți, nu mi- l furați

Dați- mi o zi  să-l sărut pe obraz, dați- mi o zi

Să-i spun te doresc,

Mi lați furat fără să-i spun te iubesc.

Posted in 1

Lasă un răspuns

