Biografii necenzurate… o carte care ar fi trebuit cenzurată

O carte care mi-a provocat numai dezgust, prin maniera de a împroșca oamenii cu noroi si de ai pune intr-o postura proasta faţă de istorie, oameni celebri ca Alexandru cel Mare, Cleopatra, Ludovic al XIV-lea si alții care au pus temelia istoriei sunt blamați si criticați.
In cartea aceasta sunt scoase în evidenţă toate laturile negative ale unui om, dar tot ce pozitiv ne-au lăsat sa căutam în cărțile de istorie. Dacă dorim sa accentuăm anumite aspecte ar trebui sa remarcăm şi eforturile care au fost depuse…
Eu nu sunt de acord cu nimic cu acei care scriu urât despre persoanele remarcate ale istoriei, de ce?
Deoarece ele au depus tot efortul sa facă lumea mai buna sa însemne progresul în ţara unde au domnit… de ce să amestecăm viața personală şi cea socială… nimeni nu e sfânt, toți am putea sa scriem veșnice romane despre viața noastră personală, dar cineva din noi a întors mersul istoriei din loc, am schimbat cumva viața societății?
Nu, dar ei au făcut-o… Cine suntem noi? niște figurine care am apărut la sfârșit de mileniu si ne dam aere in fata celor care au trăit poate mult mai greu ca noi, care s-au străduit sa ne facă viitorul mai luminos, pe alocuri cu eșecuri pe unde cu succes dar au făcut ceva…
sa evidențiem ceea ce au săvârșit pentru noi, ce lecție am învățat in urma vieții lor pecetluita in cronicele istorice.

Viața e frumoasa azi datorita celor care ne-au precedat…

Publicat în 1